Sport hoekenwerk tweede leerjaar

13 november 2018 - 2de leerjaar
Sport hoekenwerk tweede leerjaar

Als voorbereiding op onze sportklassen deden we een hoekenwerk.  Hierbij oefenden we heel wat dingen die we op sportklassen zullen nodig hebben.  We maakten een bed op met hoeslaken, kussensloop en slaapzak.  We leerden op de juiste manier een tafel dekken.  Let erop dat je het bestek juist legt!  We poetsten onze tanden.  We oefenden het veters knopen.  We leerden een pyjama opvouwen en een slaapzak terug in het zakje stoppen.  Als je op vakantie gaat, schrijf je soms ook een kaartje voor de mensen die thuis blijven.  Daarom oefenden we ook het schrijven van ons adres in, mét de hoofdletters, natuurlijk!  Tot slot deden we nog enkele sportopdrachten in de gang en puzzelden we de regels van de sportklassen in elkaar.