Middagsport competitie hockey

3 december 2020 - Bewegingsopvoeding
Middagsport competitie hockey

Dit jaar staat de middagsport in het teken van competitiesporten. 6 verschillende sporten komen gedurende 5 opeenvolgende weken aan bod: netbal, hockey, basketbal, korfbal, dodgebal en voetbal.

Groepswedstrijden per leerjaar resulteren in een halve finale en finale per graad met 1 winnend team. Dit team krijgt een wisselbeker per sport. We spelen echter ook in het befaamde huizensysteem, iedere overwinning levert punten op voor alle klassen van dat huis, leerjaaroverschrijdend. Alle A, B of C klassen verdienen dus punten. Welk ABC huis is op het einde van het schooljaar het sportiefste huis? Dit is de ABC Trofee!

We hopen dat jullie kinderen hier thuis ook al enthousiast over gesproken hebben. De ambiance tijdens deze middagen was in ieder geval geweldig, zoals jullie in het filmpje kunnen zien.

meester Yannick en meester Kristof